pexels-photo-70252

     Ať se nám to líbí, nebo ne, projev mluvený i psaný je naší vizitkou, obojí s riskem, že výběr projevu adresáta buď potěší, nebo znechutí. Kdo se rozhodl pro oslování veřejnosti volbou psaného slova, s každým publikovaným příspěvkem s sebou nese určitou zodpovědnost za výběr slov a formu sdělení, kterou zvolil. Po přečtení příspěvku čtenář nezávisle na počtu následných editací automaticky rekapituluje své prvotní dojmy z přečteného příspěvku a dle vkusu rozhoduje, jestli mu zvolený písemný projev sedí, nebo ne.

       Napsat text na míru každého čtenáře je bohužel nadlidský úkon. Strefit se do vkusu všech čtenářů je touha snad každého, kdo texty kupuje i toho, kdo je prodává. Pro smrtelníka, byť jakkoliv zdatného psavce, však věc nemožná. Co ovšem v lidských silách je, je umění napsat text, který zaujme. Nikdo v dnešní době nezaplatí za produkt bez toho, aniž by se o něm alespoň trochu neinformoval. Když už jsou informace vloženy u produktu, nebylo by lepší pro ně zařídit útulnější prostředí, než je nechat povalovat heslovitě ve sloupcích o jednom, dvou slovech? Pojďte si trošku toho zákazníka slovem rozmazlit, ať se mu chce vrátit na váš web. Pěstujte vztahy se zákazníky získanými sympatiemi ze psaného slova. OtextujTo.cz se postará o sepsání textů, které nebudou jen do počtu.